zaterdag 1 februari 2014

Test: Alfabet stempels

Een paar dagen geleden heb ik voor het eerst een paar van mijn stempels geprobeerd. De alfabet stempels van de Hema en de nieuwe lippen stempel. Omdat ik er nog niet helemaal uit ben wat ik wil gaan "creëren", heb ik zomaar wat gestempeld. Hoe kan het ook anders "stampwashi" met een kus eronder (zie onderstaande foto's)
Ik was vooral erg benieuwd naar de alfabet stempels omdat ik ze veel op blogs en Instagram voorbij de zie komen.
Ik heb de alfabet stempels voor €2,50 gekocht.

Wat ik persoonlijk jammer vind is dat, als je een stempel vrij diep op het inktkussen drukt en vervolgens hard op het papier stempelt, je het vierkante randje van de stempel ook op papier krijgt. Wellicht vinden sommige van jullie dat juist wel leuk?
Omdat ik dat dus niet mooi vind, schuif ik de stempel over het kussen heen zodat ik zeker weet dat ik zo min mogelijk randjes op me papier krijg.
De inkt, welke bij de stempels hoort, pakt goed op de stempels.
Het is wel moeilijk een rechte lijn te stempelen. Wellicht is het optie om langs een lineaal te stempelen als je een mooie rechte lijn wilt. Dit ga ik een keer uitproberen.
Toen ik de stempels eenmaal uit de verpakking had vond ik het moeilijk om de d, p en de q te onder scheiden. Ik denk dat ik op de 1 of andere manier de letters op de zijkant van de stempels ga zetten.

Conclusie ==>
Tot zover wel fijne stempeltjes. Wat ik wel mis zijn de cijfers en leestekens. Ook zal het even wennen worden aan het recht stempelen van woorden en/of zinnen.

Vraag aan jullie?
Hebben jullie deze Hema alfabet stempeltjes? Of misschien heb jij wel andere alfabet stempels. Waar heb jij je stempels gekocht?
Waar gebruik jij deze stempels (het meest) voor? Waar kan ik zien wat jij al "gecreëerd" hebt met deze stempels?
Wat zijn jou ervaringen met (deze) alfabet stempels?

Ik hoor graag van jullie!

Liefs xx

Geen opmerkingen: