donderdag 30 januari 2014

Origami minibook

Een tijdje terug ben ik in de ban geraakt van Pinterest. Oké ik overdrijf misschien een beetje, maar op den duur zat ik uren te koekeloeren naar al die leuke DIY's. 
Op een gegeven moment kwam ik deze mini origami boekjes tegen en ik vond ze er zo leuk uitzien dat ik het zelf wilde proberen. 
De foto's hieronder zijn de eerste, en de enige, mini boekjes welke ik tot nog toe gemaakt heb.

Wat vinden jullie van deze mini boekjes? Hebben jullie ze wel eens gemaakt? Zo ja, hoe zien ze eruit? 
Lijkt het jullie leuk dat ik laat zien hoe je de boekjes maakt? 
En stel je maakt zo'n boekje? Wat zou jij er dan inschrijven?
Laat je reactie hier onder achter.

Liefs xx



2 opmerkingen:

Leonie zei

Zoo leuk! Zag ze al op je instagram! Please laat zien hoe je het maakt lijkt me zo leuk. Ik zou er leuke quotes in schrijven of lieve berichtjes voor iemand en dan geven voor een verjaardag ofzo! Heel leuk!

StampWashi zei

Hoi Leonie,

Binnenkort zal ik stap voor stap laten zien hoe je deze mini boekjes maakt.

Bedankt voor je reactie en houdt mijn blog en instagram in de gaten :)

Liefs xx