dinsdag 28 januari 2014

Eerste bericht / First message


Dutch ==>

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste berichtje op mijn blog. Ik ben begonnen met dit blog omdat ik sinds kort aangestoken ben met het washi virus. De laatste tijd ben ik vaak te vinden op Pinterest, en zo kwam ik op het idee om ook eens washi te kopen en er mee te gaan experimenteren. Ook ben ik stempels tegen gekomen op Pinterest waarvan ik ze graaaagg wilde uit proberen.

En zo heb ik, na eerder al een lading washi te hebben gekocht, vandaag ook stempels gekocht.

Ik kan niet wachten op er mee aan te slag te gaan. En graag hoor ik van jullie tips en tricks.

Liefs xx

English ==>

Hi all,

This is my first message on my blog. I started this blog because I recently find out about washi tape and i loved it. Lately, I'm a big fan off Pinterest, and so I came up with the idea to buy washi tap and to experiment with it. I also encountered stamps on Pinterest that I wanted to try.

And so I bought stamps today ass wel

I can not wait for it to get started with it. And I would love to hear some of youre tips and tricks.


Love xx

Geen opmerkingen: