donderdag 30 januari 2014

Nieuwe stempel / New stamp

Afgelopen week was ik op marktplaats aan het kijken naar leuke stempels. Aangezien mijn budget niet heel heel groot is, dacht ik "Waarom niet tweedehands?" En zo zag ik de advertentie van H@RTJESDIEFJE met deze super leuke advertentie. Zojuist heb ik hem binnengekregen met de post. Ik heb, inclusief verzendkosten, €3,58 betaald voor de stempel.

Annita, bedankt! Ik ben er erg blij mee :)  
Annita heeft ook een webshop, neem eens een kijkje op HARTJESDIEFJE


I bought this stamp on marktplaats.nl. This site is ment to sell your stuff. You can sell your stuff you don't want anymore or to promote a webshop.
I payed €3,58 for it included sending by the seller H@RTJESDIEFJE.
Annita, thanks! I'm verry happy with it :)
Annita has a webshop as well, take a look at HARTJESDIEFJE



Instagram ==> @stampwashi

Geen opmerkingen: