dinsdag 28 januari 2014

Stempels / stamps

NL ==> Vandaag bij de "Hema" geweest om eens wat stempels te kopen. Sowieso wilde ik heel graag de alfabet stempels. Wel jammer dat er geen getallen en leestekens bij zitten. Helaas waren sommige andere stempels welke ik graag wilde hebben uitverkocht bij dit Hema filiaal. Misschien een volgende keer. Ik heb €2,50 per setje betaald voor deze stempels. De 2 ink pads waren eveneens €2,50.

Eng ==> I went to the dutch store Hema today to buy some stamps. The alfabet stamps was a must so happy that i succeed . Unfortunately, no numbers and punctuation. Some of the stamps i wanted were sold out, so maybe next time more luck. For each set you see down here i payed €2,50.

Weet jij waar je leuke en niet al te dure stempels e.d kunt kopen? Laat het me weten in een reactie.
Reacties zijn welkom!

Do you know where you can buy some nice/cute, and not to pricey stamps? Let me know in a reaction.
Your reaction is welcome!

Geen opmerkingen: